About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, March 20, 2007

Jannah datang KL lagi




Hari ni Jannah datang KL lagi sebab hantar sepupu Jannah kak Jehan balik Banting...Sebenarnya mama ngan abah bayar hutang sebab tinggalkan Jannah ( pergi meeting)...he..he..




Jannah pergi Alamanda, on the way nak balik Tangkak lepas antar Kak Jehan balik Banting.. Lodging kat umah Mak oda..Sampai2 Alamanda pun dah nak pukul 8.30 mlm.. sempatlah jalan sikit-sikit, tapi yang lamanya duduk kat foodcourt dia..Mama ngan abah tak bawa stroller, tapi Jannah duduk dalam troli carrefour..He..he.. bestnya ruang dia besar...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...