About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, April 25, 2007

Unplanning Holidays.- First time masuk pool...



Hari ni family Jannah ngan family aina pergi cuti-cuti Malaysia kat A Famosa Resort kat Melaka..Kata orang, apa yang tak dirancang itu yang akan terjadi..macam percutian ni lah..Last minute....esok nak pergi baru ari ni rancang…Family Aina datang umah Jannah dan bermalam…kami bertolak pukul 9.30 pagi, sampai kat sana pukul 10.30.. Mula-mula kami lawat A Famosa Safari World.. Macam-macam binatang ada..Pas tu, A Famosa Water World.. Tu yang best sangat,dapat mandi-mandi…main air…Abah kata nanti dia nak datang lagi..,Dia tak puas mandi lah tu…


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...