About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Saturday, June 09, 2007

Happy Birthday..10 months..Jannah adalah anugerah dariNya..


Hari ni genap umur Jannah 10 bulan..Dunia Jannah yang semakin mencabar..tak pe sayang, mama ngan abah sentiasa ada disisi Jannah...kita sama2 tempuhi yer sayang... Mama ngan abah love you so muchhhhh..muahhhs... Perkembangan Jannah :

1.Dah pandai tukar setting TV..tukar chanell,volume…
2.Dah pandai menyepahkan rumah..
3.Suka ajuk orang..mama kata jangan,dia kata ‘angan;..
4.Dah pandai mengagah..
5.suka jelir lidahhh
6.suka campak dan baling barang.
7.Suka joget dengar apa2 bunyian..tak kira lagu ker, azan ker …
8.dah berlajar jalan jatuh...

Kebetulan mama ngan abah nak beli barang dapur kat Giant Melaka, so calebrate birthday Jannah ni kat sana..cuma makan kecik2 jer...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...