About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Friday, June 15, 2007

Just 4 you..sweetheart..




12 Jun - lepas balik dari meeting tu, mama pegi Alamanda sorang2..abah tak de..abah terus jer pi Penang..so mama pun shopping la..mula2 ckit,tapi lama-lama...kalau abah ader mesti mama tak macam ni..sebab abah akan jadi audit dalaman..Mama p Mother care,Moms Care,Anakku,City Toys,HallMark dll....Entahlah mama dah tak teragak nak beli untuk mama...kalau tak, harga barang2 Jannah tu bolehlah sambar handbag ker, kasut ke atau baju...tapi yang mama ingat ialah baju Jannah,walaupun baju Jannah dah melambak kat umah..ada yang tak pakai lagi pun ader...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...