About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, August 01, 2007

Countdown leaving babyhood..

8 hari lagi buah hati mama, Nur Jannah akan meninggalkan “dunia baby”...bagi mama jannah ada lah baby mama selama-lamanyer…sedih ,gembira ,bimbang hati mama ini mengingatkan Jannah akan melangkah 1 tahun.. 1 tahun yang penuh dengan kebahagiaan …Jannah, mama dan abah doakan Jannah akan sentiasa bahagia dalam meniti kehidupan ini sayang.. mama dan abah juga doakan agar jannah sentiasa dibawah lindungan Nya dalam apa jua keadaan..Jannah menjadi keutamaan mama dan abah…segala kasih sayang mama dan abah akan dicurahkan untuk Jannah..setiap detik mama ingin bersama Jannah… ketika jannah membuka mata dipagi hari, mama lah orang pertama yang akan menyentuh pipi jannah..ketika malam tiba, jannah ingin melelapkan mata, mamalah yang akan mendodoi jannah…Mama ingin menjadi orang pertama yang sentiasa disisi Jannah dalam apa jua keadaan…dekat dihati jannah…jannah adalah permata hati mama yang tidak ternilai..mama sayang Jannah!!!
❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...