About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, August 13, 2007

Zoo Negara...11.08.2007



Lamer berbenar mama ngan abah tak p zoo negara..So, mama ngan abah bawak Jannah ngan adam,trisyia serta ain p zoo negara..jannah lak macam orang besau, tak nak dipegang..maklumlah dah dapat kaki..semuanyer nak buat sendiri..nasib baik tak masuk kolam ikan..kaki dah satu masuk.,,tak takut binatang lansung... Punyerlah ramai orang, budak tadika2 bermacam2 ruper...tu yang rase agak tak selesa..nak naik train pun tak de chance, kene beratur panjang..dapat gak merasa sekali jer..jadilah!! Takper len kali kita p lagi yer Jannah!!!..
❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...