About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Saturday, February 09, 2008

Jannah is 1 year and 6 months old (18 months)..

Sebenarnya mama dah sangat terlambat nak buat Jannah punyer entry ketika umur dia 18 bulan ni..patutnya 8 Februari ari tu,,tapi tak pe, janji buat kan Jannah.. So, antara perkembangan Jannah ketika meniti usia 18 bulan ni..
1. Dah pandai sebut “Jomm” bila nak ajak mama ngan abah jalan2
2. dah tahu sebut beberapa perkataan seperti “ bukak”,amik, tumpah, sejuk, takut.sakit
3. suker sangat rancangan Tom-tom bak, Adi dan Ayah,,kalau bangun tidur mesti suruh bukak channel Astro Ceria..
4. Bangun tidur mesti senyum..jarang jannah nangis2..
5. Tidur dah suker peluk bantal yang besar2..
6. tersangatlah manjaaaa...
7. suker sangat menyepahkan bilik.
8. suker tengok mama brsolek..pas tu mesti cakap ‘nak!nak!”
9. suke mandi dalam besen (guna masa zaman baby)..
10. kalau nampak sungai, laut atau waterfall mesti sebut “num”(minum).... dan banyakk lagi..kalau mama teringat dan ader masa, mama akan updated nanti, wokehhh...


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...