About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Sunday, February 03, 2008

Mix Entry - Jannah :: Macam2 citer...

Aduihh.. rasa2 dah bersawang blog ni.. gambar banyak diambil, tapi tak sempat jugak nak upload...so entry kali ni mama melingkugi 2,3 minggu yang lepas... la ni, mama tak sempat nak pakai nikon ..leceh..pastu besau gedabak lak tu.. mama guna canon , kecik sikit..leh masuk dalam handbag mama..boleh dicapai biler2 masa sajer...tak yah nak setting, nak tukar lense lah.. Nikon tu simpan dulu..biler mama ngan abah free barulah guna... Ok citer fasal budak sorang ni, anak mama jannah ni, dah macam2 leh buat..dah macam anak dara dah ni...he..he.. Tengok ni, kacau mama nak lipat kain..dia lebih laju dari mama..tukang kutip hanger lah, kutip penyepit bajulah... pastu kalau mama dah siap lipat baju, nak tolong angkat susun dalam almari..isk..iskk... bagus gak kalau dah besar nanti, jannah rajin tolong mama..mama memang malas sikit bab2 lipat kain ni...nanti kalau pindah umag baru, mama nak pasang wardrobe tu..tak payah nak lipat2, sangkut jer...
Yang ni lak masa kat McD Ayer Keroh..masa tu mama teringin nak makan burger prosperity..masa tengah waiter tu susun2 makanan, jannah leh amik kentang goreng dan makan ngan selambernyer..mama cakap ngan jannah mama tak bayar lagi, pas tu cepat2 dia letak balik.. adik yang duduk kat kaunter McD tu senyum jerrr..

Mama suker betul ngan gambar jannah makan pisang ngan air mata berlinang ni.. kisahnyer abah makan pisang, jannah pun nak..abah bagilah pisang yang dah dibuang kulit..jannah tak nak, nangis2 lagi.. sebab dia nak makan pisang macam abah,siap ngan kulit2 lagi..pastu abah bagi kulit pisang ..bolehlak suruh abah lekatkan pisang tu ngan kulitnyer

Ni lak gambar tengah breakfast..mama memang tak berapa gemar ngan kucing ni..tapi jannah suker..so mama beli lah toys ala2 kucing yang real..tengok tu, punyerlah geram ngan toys kucing tu, dia bolehlak gigit2

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...