About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, January 16, 2008

Back dated ::: Sesi Fotografi – Tasik Kelana Jaya..

Since abah ngan mama melabur membeli kamera dslr, so mama ngan abah pun cuba lah mengambil gambar outdoor . Lokasinyer kat Tasik Kelana Jaya dan modelnyer dah tentu lah budak tonet yang penuh dengan autanyer, Jannah!!!!. Mama bawak 3 helai baju, hampehhh jer..sehelai pun tak habis nak melaram..sebabnyer..si Jannah ni buat perangai lak…berlari saner, berlari sini..itu boleh tahan lagi..yang tak leh tahan, dia bantal nak masuk dalam tasik tu…meraung2 nak cecah kaki..dah bagi sekali, nak banyak kali…tak bagi, macam kener hysteria…nasib baik lah tak ramai orang masa tu..sayang oii, tu bukan swimming pool.. Mama tak larat tak layan, tangan ni ringan jer…so, mama serahkan kepada abah..terpulanglah pada abah..abah bagi dia minum susu, mungkin dia ngantuk dan waktu tu (11 pagi) memang waktu Zzzz (titun)Jannah… So, sesi fotografi tu memang tak berapa nak menjadi.. hanya yang sempat jer snap…itu pun pakai petik jer..So, inilah hasilnyer..harap2 len kali sesi fotografi bersama Jannah akan lebih baik hasilnyer…Thanks Abah kerana melayan Jannah
❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...