About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, January 02, 2008

Selamat datang 2008 - Selamat Tinggal 2007

Selamat Tahun Baru 2008 untuk semua yang melawat FP Jannah ni..semoga tahun 2008 ini menjanjikan kebahagiaan dan kegembiraan dalam apa jua keadaan.. Yang pastinya ader beberapa perkara baru yang akan berlaku pada hidup mama, abah dan jannah.. Antaranya : Jannah akan dapat adik baru (Insyallah April 2008), mama, abah ngan jannah akan berpindah ke rumah baru, abah merancang nak tukar kete baru (Insyallah..) , gred jawatan abah ngan mama dah jadi baru, dulu DG41, la ni DH41..dan beberapa perkara lain.. Harap-harap semua yang baik2 belaka jer ..Aminnn..
❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...