About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, January 09, 2008

Ragam Jannah..(nak jadi kakak...)

Aduihhh..tak tahu lah sejak dua menjak jannah punya ragam dah ketara berbeza sesangat.. dulu tak macam ni pun.. Makin mengada2, nak berkepit jer ngan mama..Asyik nak melekap ngan mama..yang peliknya, dulu ngan abah dia ok jer..tapi laa ni makin rapat lak ngan mama.. cikit2 nak berdokong..tidurpun nak berpeluk..tak pun duduk atas perut..dahlah mama tengah mengah2 ni… Dah pandai nangis sambil hentak2 kaki.. Menangis pun tak kira tempat, meraung2..abah siap tanya mama lagi, dulu mama masa kecik macam tu ker??? he..he.. Susah nak bawak jalan2 lagi… tak larat nak melayannyer..Makan kat luar pun kene tengok tempat dan masa..sampai abah lebih rela bungkus makan kat umah jer ataupun mama ngan abah gilir2 makan..itupun masih tak aman...Orang kata, itulah ragam Jannah nak beradik..dia lebih tau yang dia akan dapat adik, so dia pun rasa jealous…takut kasih sayang terhadap nya berubah.. Jannah sayang, walaupun aper keadaan sekali ,Jannah tetap RATU di hati kami..kasih sayang mama ngan abah tidak pernah berubah..tidak ader kurang, malah makin berlebih..mama ngan abah sangat bersyukur kepada Allah atas anugerahnyer yang tidak ternilai iaitu hadirnyer Nur Jannah dalam hidup kami..terima kasih kerana menjadikan kami "mama dan abah" seperti ibu bapa yang lain...Jannah adalah permata hati kami yang pertama..kedudukan itu akan tetap sampai bila-bila...
❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...