About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Friday, October 01, 2010

Open House 2010 ---> Umah Kak Ya..

pembuka tirai raya tahun ni pi umah opismate..umah kak ya,,
hahah,,aku ngan member yg buat plan , decide nak pi umah sapa2..
umah pertama umah kak ya ..kak aya ngan sportingnyer..ok!
so, dalam 5 org opismate yg buat makan2 raya ni..
cuma umah kak ya jer aku dapat pi..
yg lain tak sempat..almaklum biler weekend ni..
so pada yg jemput, 10 jari aku mohon ampun dan maaf yer..

so mari bercerita berdasarkan gambar..
maaf susunan gambar tak menentu..


gambar kat umah dulu..

adik pun nak gambar
menu : mee soto..
ader donuts, kek..
pembuka selera ..hahaha..
kakak yg heppy pi umah aisyah..

adik tak berapa gemar nak makan...

selera menghirup sup..

my shunshine..
cik su..single mingle..practice make perfect..

huda & kak zi..

sya & qaleesya cha..cha..

cik sue...tengah menghitung hari jadi perantin..welcome to our group...
normah & Syafi

iza & imtiyaz..
bff...best friend forever...

bff gak..ngan alya..

geng..

imtiyaz bum2..sebaya my Rizqi..
ammar..anak kak mum..
qaseh..anak tipah
khadija..anak zila..
budak ni..cop jadi menantu boleh tak???

aqeel anak kak ya..anak tuan punya tanah...

ngan iman..anak kak mun...

macam serasi jer..senyuman tu...

mama ngan 2 org anak daranya..hahaha...
geng anak satu..azi yg tengah tu tak lama lagi naik pangkat nak masuk anak dua..
hah ni geng anak tiga..hahaha..

ader besday calebration for aisyah..heppy besday my dear..5 tahun dah...

jannah memang pantang tengok kek2 ni...

duit raya dari mak buyung kepada mak buyung...zila (oren) dah selamat bersalin..congrate...


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

1 pesanan:

Sue said...

Rajin kak ina update..gambo yg 1st tu best kak ina.hehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...