About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, May 18, 2011

JR---> Teachers Day & Mothers Day Calebration 2011 @ Qdees

salam..
sebenarnya setiap hari adalah hari ibu,hari mama,hari emak,hari umi
dan seangkatan dgnnya....
mana tak nyer, tengok sajer jannah rizqi..
nak makan, mama...nak mandi, mama...nak pakai baju, mama...
bukan abah tak nak buat...tapi budak2 ini memang afundi mamanyer...
hahaha..betul abang..mama tak beli undi mereka..
tapi kalo pi kedai, abah..potong kuku, abah..tengok tv,abah..
kan best tu abah....

tahun ni qdees @ tangkak ader buat calebration teachers day & mothers day..
pagi buat teachers day..kul 11 calebrate mothers day..
Jannah request nak beli hadiah tuk cikgu cikginyer..
so hubby decide beli hamper jer..adil..semua cikgu dapat..
so yg buat hamper ialah Along Aina..
hamper bernilai RM50..tuk semua cikgu sempene teachers day & mothers day..

so mcm2 aktiviti yg ader..ader bacaan sajak ..
yg bestnyer ader sesi photoshoot ngan anak..
tahun ni aku sambut mothers day kat qdess ngan Jannah & Rizqi..
Jannah ngan Rizqi dah didedahkan ngan  mothers day kat qdees...
tiap2 hari nanyi lagu..mummuy,mummy I luv u.. ibu..ibu..engkau ratu hati ku..
jannah pun dah hafal sajak..

so jom kita layan piccasss..
JR ..peace!!



jannah n riefqi..best friend..

cikgu tengah try wig kat jannah..




hahaha lawak..rambut kuning...








alya..

iskandar

qaseh..

dek jah..





bff..riefqi..jannah...mika



ader petandingan mommies catwalk..
aku kener masuk..teacher2 qdees yg panggil..
dan tak sangka menang lak..
ramai yg mengundi..yihaaaa...



ok..seronok gak sambutan kali ini..
len kali boleh joint lagi..

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...