About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, May 25, 2011

JR --> @ yaya & dr. zilal wedding @ Kelab Tasik Putrajaya....

minggu yg bz..bz dengan aktiviti keluarga..
kan keluarga first....
jumaat --> menjemput saudara hubby dari Jogjayakarta di LCCT 
sabtu --> majlis kenduri kahwin yaya (rumah Ayah Mat)
dan ahad ---> majlis yaya lagi (umah mak dia)..

hahah..actually parents pengantin perempuan ni  yaya dah divorces..
so mak ngan bapaknyer dua2 nak buat majlis asing2..

ok berbalik pada majlis..memang happening..
perantins perempuan pakai baju gown putih..memang kelass..
dan pelamin dia pun kelass..mak suka not!!!

tak caya ..jom tengok gambar!!

flowers girl yg cute miut...


sama cantik..sama padan..

us..


saudara dari jogja..


cake yg buat rizqi sedih..dia nak keter tu..

JR yg duduk dekat kek...


suker gambar ni...






sempat lagi buat outdoor ngan jannah..

ader booth utk gambar...

cousin2 jannah..

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...