About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, August 18, 2011

JR--->majlis harijadi jannah yg simple @ Qdess

salam..
ok..2nd celebration besday Jannah dibuat di Sekolah Qdees dia..
ni pun agak simple..
menu yg kami buat : Kek + nasi goreng + nugget
goodies beg pulak diisi dengan air kotak milo, koko crunch, maggie, sumi, coklat dan gula2..
masa pulak pukul 10.30 iaitu waktu makan dorang
kelas dia ader 17 org pelajar...

aku pun memang waktu kejer masa ni..
tapi demi anak larik jap ngan hubby dalam 30 minit..

so jom kiter tengok gambar sambil bercerita...
kek princess..as her wish..


lilin 5 years..

mama tengah pakaikan topi princess....

goodies bag yg siap diatur...

penampilan istimewa Rizqi..hahaha..pinjam jap...


bersama kawan2 perempuan...


wajah happy anak mama...

bersama teman2 lelaki..teman tapi mesra ..hahah ...

best friend jannah, Riefqi kasik hadiah kat jannah..tima kaceh yer...

hadiah dari qdees..disampaikan oleh principal Teacher may..


nyanyi satu kelas  happy besday Jannah!!!




acara tiup lilin...

potong kek..



nugget..

nasik goreng,,hubby aku yg goreng...

Add caption

makan nasik goreng dulu....








ni kawan baik Jananh..lau kah sin kot..betul eja ke tak ...tak tahu..



❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...