About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Sunday, March 11, 2012

JR ---> Makan dulang

 hahhaah..tajuk bukan menggambarkan cerita sebenar..
actually bukan makan dulang..tapi makan dalam dulang..
best woi sesekali makan dalam dulang ni..
rasa enjoy..adat ni dah semakin dilupakan..
tapi sesetengah masjid kat muar ni masih amalkan adat makan dalam 
dulang ni biler kenduri..
adat ini  sebaik2nya kalau leh makan sedulang bersama family terdekat..
nanti hubungan akan bertambah mesra gitu..
sentuhan tangan..gaul2 bersama anak....
so jom kita tengok gambar...












 

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...