About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Saturday, January 14, 2012

JR ---> cheriter home work minggu 1 persekolahan 2012

Minggu lepas adalah minggu yg sebetul2nya JR bersekolah..
minggu yg penuh dgn kebizian dan kefokusan..
mana taknya aku terasa setiap masa amat berharga..
dari pagi bukak mata hingga malam nak tutup mata tidur..
perkara penting yg aku lakukan mempastikan anak2 bersekolah dalam keadaan serba sempurna..dari segi pakaian,makan minum dan juga home work...
pagi2 dari 830 pg - 12.30 tgh JR akan ke qdees,,
aku dah siap2 bawak baju Jannah dan beg utk pi TAJ pada petangnya..
pastu kul 1245 amik JR dari Qdees terus ke umah pengasuhnya..
masa Jannah kat umah pengasuhnya ,Nenek Nah dalam 1 jam..
masa tu Jannah akan mandi, makan dan bersiap nak ke TAJ..
aku pulak balik ofis, makan dan sembahyg zohor..
kul 2 ptg amik Jannah terus hantar ke TAJ..
aku balik opfis dalam kul 2.20 ptg..
petang lak..akan cuba balik kul 5 atau lambat..
tapi pastikan dah sembahyg asar..
kul 5.50 ptg amik Rizqi, terus ke TAJ..
kul 6 ptg Jannah balik dari TAJ..
balik ke rumah dalam kul 6.30 ptg..Jannah mandi..
Rizqi selalu dah mandi kat umah nenek Nah..
pas mandi check Jannah ader homework ke x??
selalu jannah ader homework..banyak gak..
rizqi ader cikit2 jer..1 helai jer...
pastu malam, 2 kali seminggu JR pi ngaji..
kalau homework tak sempat siap sebelum ngaji, after ngaji buat...
 itulah rutin minggu lepas...
memang terkejar2..alert ngan masa..takut terlupa..mcm2 nak buat..
malam kul 10.30 dah tidur...
 alhamdulillah..walaupun minggu persekolahan memenatkan aku, 
tapi aku happy dgn tanggungjawab baru ini...
Rizqi dulu x der homework, sekarang dah ader..
memang homework menjadi tugasan utama yg JR kener buat..
kalau tak buat, aku lak yg tak leh tidur malam...heheh
semoga anak2 mama rajin buat homework yer...


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...