About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Sunday, January 01, 2012

JR ---> Shopping barang2 sekolah Jannah



apamacam dgn persediaan persekolahan anak2 anda?..
exspecially anak2 yg nak masuk darjah 1..
mesti banyak yg kener belikan..maklumlah semuanyer serba baru...
tak sabar nak tunggu detik Jannah melangkah darjah 1 nanti..
aku pun memang suker shopping walaupun brg2 sekolah JR..
hahahah...
 
ok berbalik tajuk entry..
aku pun shopping gak baju sekolah jannah...
maklumlah Jannah kan nak masuk Tadika Agama Johor (TAJ) pd 4 januari 2012 ni..
so kener carik brg2 sekolah dia..
pertama sekali kitaorg pi carik baju uniform dia..
baju putih, tapi ader warna maroon cikit kat leher ngan lengan..kain warna maroon..
rezeki Jannah, terjumpa mama dina..ex student TAJ & Qdees..
dia terus bagi uniform dina,,2 helai..
masih elok lagi...thanks yer...
tapi nak bagi feel Jannah pi TAJ, cariklah juga baju uniform baru tuk Jannah sehelai...
mula2 carik kat Baitu Mall, K Mart Muar..jumpa tapi lengan singkat lak..
pastu petang tu baru pi ronda Bukit gambir ngan farha n family...
last2 jumpa kat Bukit Gambir..
belilah sekali dengan tudung...

 dapat jer baju uniform terus carik kasut sekolah Jannah..
berkenan ngan kasut disney..ader warranty 1 bulan lagi...
senang nak pakai..yg penting ringan..
so beli 2 psg ++ 4 helai stokin...
dapat free kapur kasut & alat tulis...
 kemudian kitaorg pi pasaraya KINI..
nak carik trecksuit tuk Jannah..dan anak baju sebab uniform TAJ tu mcm jarang..
tapi biasalah kan, yg terbeli lebih dari yg dirancang nak beli...
hahahah
itupun dah hampir RM250 tuk brg2 yg simple2 ni...
 biler ke pasaraya KINI ni mcm2 permainan ader..
hah sediakan jer lah tokennyer..
yg paling happy tentulah JR dan geng2 nya...

so itulah pengalaman menyopping baju sekolah TAJ Jannah..
ader lagi nak carik..nak carik beg sekolah dia pulak...
Rizqi lom cakap nak pi TAJ lagi..aku pujuk2 gak..kot2 dia nak..
kalau dia tiba2 setuju, terpaksa lah pulak pi carik uniform Rizqi lak....
shopping lagi..i like..
hahaaha......



❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...