About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, January 04, 2012

JR ---> sekurang2nya 10 entry sebulan...

 
salah satu azam untuk tahun ni sekurang2nya nak buat 10 entry sebulan..
maknanya setahun paling kurang cecah 120 entry..ok..
memang tah leh cecah blogger2 fofular mcm hanis zalikha,
red mummy, ben asharri dll..
tapi at least berupdated..
paling penting kisah JR..kisah yg takkan berulang lagi...
kalau berjaya tahun depan buat entry 15 sebulan...
kalau rekod dulu2..tahun paling banyak ialah tahun 2008
tahun 2009 naik cikit..dan tahun 2010 turun merundum..
tahun lepas 2011 ader kenaikan cikit..
utk tahun ni, permulaan yg baik..
sudah 5 entry sehingga hari ini ..4 january..

actually banyak bender yg boleh hapdet..
as long kamera ader dalam tangan...
harapan saya, agar cerita JR akan sentiasa ader..
lama aku tak rakam video mereka ..
dulu masa jannah, banyak video....
tengok balik, rasa bersyukur sebab sempat rakam..
sekarang hubby saya yg tolong chargekan battery..thanks abg..
so sweet kenangan lalu kan........

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...