About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, January 04, 2012

JR ---> Dah boleh harap si kakak ni....

 
anak dara aku, Jannah ni dah boleh harap..
dah boleh buat kejer..
sentiasa nak amik tahu apa mama buat??..mcamana mama boleh buat mcm tu???
dah boleh harap mengemas katil..mak suker hokeh..
pagi2 dia tahu tugas dia, after mandi dan pakai baju,dia
kener kemas katil..dia suker..
 walaupun kadang2 hengot bengot ..tapi pada pandangan aku,  sangat kemas..
sekurang2nya berkemas..
aku memang pantang kalau katil kat umah tak berkemas...
lambat mcamana pun, katil mesti kemas....
sekurang2nya Jannah dah meringankan tugas aku dan hubby waktu pagi...

satu lagi dia dah pandai lipat panties dia..
heheh..sekali jer aku ajar teknik2 melipat ..
dia dah boleh prakties...








sedikit demi sedikit dia nak berlajar..
semalam dia request nak basuh pinggan...itu pun aku tak sempat..
maklumlah dapur dah 2,3 hari tak berasap..makan luar jer...
bestnyer kan ada anak dara yg sentiasa offer nak tolong mamanya..
kalau rizqi, jawapannya ..adik penatlah..adik ngantuklah..
huhuhu..toys bersepah, jannah yg cover kemas..
hahahha..thanks anak mama..
mama sayang jannah...



❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

1 pesanan:

wiz said...

anak dara memang camtu ina...
anak dara akak 2org..bila time diorg rajin mengemas..wow...sampai berebut2 nak wat..
skang ni diorg request nak tlg masak plak..stkat kupas bawang putih guna tgn tu oklaa..hihi
ade sampai nak tlg goreng n potong sayur dh skang..huhu

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...