About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, January 02, 2012

JR ---> Mulakan Tahun Yg Baru dgn Yg Baru...

 
 hahahah..tajuk gempak jer...
tapi isi nyer xder aper2 pun..
ader lar cikit2..tahun 2012 seperti biasa setiap tahun sudah menjadi kelaziman
kolej aku ader provide diary utk semua staf....
yg menarik tahun 2012 ni, diary nyer warna yg menjadi pojaan hati ku..
merah + hitam...
mcm tahu2 jer kan..i like..
siap dapat kalendar kuda lagi...

 seperti kebiasaan, semangat mendapat diary hanya di awal2 bulan sajer..
tgh2 bulan diary ntah kemana..yg tinggal cuma diary dalam kepala..
hahaha..utk tahun ni nak cuba manafaatkan diary yg diberi..
 yg bestnyer diary ni, boleh tambah kertas dia kalau dah habis..kalau lah..
simple jer..ruang menulis pun banyak...best3....
 dia punya kulit pun cantik...
boleh letak2 kad bisnes..eh salah kad jawatan..
 ader planning chart lagi..
nampak gayanyer kener tulis nama terang2 lagi..
atau buat tanda kat diary ni..
maklumlah 70 org ditempat yg sama mempunyai diary ni..
takut tertukar..hahahah....
 aku memang suker kalendar kuda..
sebab ader tahun dalam islam kan..
terutama bagi org yg buat editing gambar kahwin,
perlukan sangat kalendar mcm ni...
 dan benda yg ke-2 dapat dari kolej kesayangan ku ini utk tahun 2012 
ni ialah baju korporat dan baju batik..
baju korporat dgn warna moden, oren serta baju batik ngan warna hijau,..
so tak yah pening2 kepala, hari khamis nak pakai baju aper...
peningnyer cuma nak menggosok ..heheh..
maklumlah suterakan..dah lama x der baju dalam kategori ini...

baju korporat ni dibuat oleh tailor dari muar..jun men..
agak terkenal jugak..
harapan diri ini, semoga semangat utk bekerja akan meningkat lagi..
baju baru ..semangat baru...gaji baru..
chewah..
terima kasih kolej ku ...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

1 pesanan:

mamaairis said...

tema kasih kat kakak chinta yang mengodernye..hihihihihihihi

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...