About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, May 08, 2007

Happy birthday..9 months..buah hati mama ngan abah





Selamat hari lahir Jannah yg ke-9 bulan.. Semoga menjadi anak yang sihat, kuat, bijak,pandai, berbudi bahasa, beriman kepada Allah, berbakti kepada kedua ibu bapa dan masyarakat, maintain cute dll Itu doa yang sering mama panjatkan pada Allah S.W.T pada setiap masa... Sedar tak sedar Jannah dah makin membesar dengan riangnyer... tingkahlaku yang sering mengundang rindu di hati mama dan abah... Mama n abah luv u so much.. muachhhhhh Perkembangan Jannah ketika berumur 9 bulan : Dah pandai ikut arahan.. bila mama kata “bum-bum”, dia letakkan kepala atas bantal. Konon2 nak tidurlah...

Suka sangat main acah-acah n babacak..

Suka kejar mama

Suka pergi dapur...pantang mama ngan abah lepa jer.. Duduk bepusing 360 darjah..

Pandai pujuk mama bila mama buat2 nangis..(lentok kepala kat mama)..

Dah teror merangkak untuk jarak yang agak jauh dan suka keliling meja..

Suka campak barang dan dengar kesan bunyi jatuh...(exp; handphone!!!)

Risau dan bimbang bila tengok mama pakai tudung..tahu nak jalan, dan takut ditinggalkan...

Suka bercakap (bubling)..

Dah pandai tepuk tangan berbunyi (berbunyi..)

Dah pandai lambai tangan “bye-bye”

Dah boleh berdiri dgn memegang apa-apa, contohnyer tarik baju mama ngan abah..

Tak suka pakai scarf ker, reben, sepit atau topi ..mesti tarik...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...