About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Saturday, May 12, 2007

Konvokesyen Kolej Komuniti Zon JOHOR 2007



Alhamdulillah tamat juga akhirnye konvokesyen ni.. penatnyer tak terkira..maklumlah AJK Publisiti & Fotografi..terkejar-kejar sana sini.. tapi seronoknyer dapat kenal kawan-kawan sekomuniti dan orang2 yang agak penting dalam BPKK KPT...Tapi yang paling seronok dapat melihat hari yang bersejarah graduan-graduan yang mama didik,,rasa bangga tu tetap ada... Mama dapat bergambar free studio pakai jubah VIP (nanti tu gambar sampai mama akan masukkan dalam fp ni).. Balik jer dari Pasir Gudang, mama ingat nak lepak tangkak dulu, esok baru balik amik Jannah,,tapi hati mama tak leh tahan, rindu sangat222 kat Jannah .. gelap pun gelap lah,,, Janji dapat jumpa buah hati mama..

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...