About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Sunday, May 20, 2007

Welcome Home Jannah !!!



Selama seminggu Jannah duduk ngan nenek..mama berulang dari umah nenek,.pagi-pagi dah kuar umah.tak sampai hati nak biarkan Jannah sorang2 tanpa mama..sampaikan kerete mama punya flat nombor tercampak ntah mana2..akhirnyer abah balik dari meeting, malam tu mama ngan abah balik kg coz nak amik anak mama kat kampung..lagipun abah dah rindu sangat2 kat Jannah ..kecian nenek ..tak de kawan lagi...tak pe lah lain kali Jannah stay ngan nenek lagi yer...


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...