About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, March 16, 2010

Dah nama nya hero..


kata org tak sah boys kalo tak der tanda2 atau kesan2 jatuh sana sini..
mcm Rizqi, time pengasuhnya nak buat majlis kejer kawin mak oda, time tu ler dia jatuh..
serius lak tu beb..siap pi bawak jumpa doc and tampal luka tu..
huhuhu..dah tak ensem anak mama ni..
Rizqi lak tak leh tampal2 ni, dia risau..cepat2 dia tarik..mana nak cepat baik..
masa ni luka dah kering...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...