About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, March 15, 2010

Qdees Parents Orientation




Bulan Januari lepas, ader hari orientasi kat sekolah Jannah Qdees..
aku p..ambil uniforms,beg Jannah..ader taklimat dari principal, Mrs May..
so alhamdulillah dalam kelas jannah (4 years) ader 3 orang budak malay...
jadikler asalkan ader kawan..
jannah lak ngade2 nangis, sedih..takut..padahal dia dah masuk sejak bulan dis hari tu..
tu lah feel budak2, depan mak bapak ngade2 tul..
name tag jannah..kelas jannah En. Michelangelo..principal tengah kenalkan teacher2 qdees..ader lebih 10 org semuanya..yang baju putih tu, Teachers Vijaya, teachers kelas Jannah..baru suker dapat baloon...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

1 pesanan:

As said...

sonok bila anak2 maqsuk taska ni.. jannah masuk q-dees best nyer.. sure nanti dia pandai.. sakan jugak erk orientation dia

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...