About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, March 31, 2010

selamat Hari Lahir Rizqi...


dah 2 tahun anak mama rupanya..
semoga menjadi anak yang sentiasa dibawah lindunganNya..
mama,abah n kakak love rizqi soooo much...
sayang rizqi satu dunia.....

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

7 pesanan:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

happy besday rizqi

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

al-hamdulillah tambah setahun lagu umo rizqi..

hepi besday cayangggggggggg

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

kejap masa berlalu.. alhamdulillah semoga rizqi panjang umur dan sihat2 selalu

♥Azie♥ said...

SELAMAT HARI LAHIR RIZQI..MOGA JADI ANAK YG SOLEH.AMIN DARI ERIN& NONIE

As@Aza said...

Happy Birthday Rizqi....alhamdulillah dah 2 tahun....iena...boleh lah start tambah lagi sorang ;)

Sham Ummi Echa said...

hepi besday rizqi.. semoga jd anak yg terbaik

sue said...

kak ienaaa,cepat2 update parti birthday rizqi ari tu.hehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...