About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, May 09, 2012

JR ---> i pad sorang satu...




 opssss... bukan ipadlah..tapi Y pad...
hahhahah
alah bukan ipad yang mahal tu..ipad utk budak2..
dibeli supaya tak ganggu laptop cousin dia..
lagipun boleh berlajar abc, 123, spelling..
bagi jannah x herannyer bendalah ni..
utk Rizqi memang sesuai lah..
walaupun rizqi lebih suker dengar muzik kat ipad ni..
at least boleh mengalihkan perhatian dia dari main laptop jer kan...
masa mula2 dapat punyalah excited..
teruja gak dorang..asik usung sana sini..
la ni x diherannya...
aku beli sorang satu..supaya x jadi adegan yg x diigini...
lagipun bukan mahal pun. rm40++ hinggit...
belikat kawan fb..kat jalan TAR pun melambak jual..
hargapun lebih kurang jer...
so jom layan gambar....



 

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...