About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Saturday, May 12, 2012

JR ---> Kisah gambar parsport TAJ


actually gambar parsport ni dah lama amik..

dalam awal bulan Feb tu..
pihak TAJ nak gambar utk dalam simpan dalam fail Jannah..
alang2 dah ader backdrop biru tu..
so amikjer lah kat umah..
balik sekolah agama TAJ, cakap ngan Jannah jangan bukak tudung ngan baju dulu..
so mehlah kita tengok gambar sambil bercerita..
hahhaha..yerlah tu...

sibuk jer Rizqi tu...
kakak dah penat...
luv so muchhh this pic!!!
amacam leh jadi model muslimah tak???
heheh....



❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...