About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, February 13, 2013

JR---> Tahniah Jannah...satu permulaan yg baik...

Debar hati hanya Allah yg tahu..
ngalahkan anak nak masuk Universiti jer..
setelah 3 minggu berorientasi di sekolah..
akhirnya satu ujian diagnostik penentuan kelas diadakan...
terkejut mak tengok jadual exam dia..
satu subjek satu jam...4 subjek 4 jam...
mak ai..budak2 zaman sekarang...
  di SK convent ni tahun 1 ader 4 kelas..
kelas terbaik kelas Dahlia,no 2 kelas Orkid, no 3 kelas Tanjung dan kelas akhir Mawar...
sebenarnya, mak mana kan yang tak mau anaknya masuk kelas terbaik...
tapi aku pujuk hatilar, kalau tak dapat Dahlia, Orkid pun ok..
bukankah perjalanannya masih panjang....
mungkin tahun ni orkid, tahun depan dahlia..
so pucuk pangkal usaha dan tawakal..
heheheh...
biler tanya Jannah, dia boleh buat tak exam..
jawapannya, ringkas..Boleh...
 
dan alhamdulillah setelah seminggu menunggu ...
result yg dinanti2 telah keluar..
Jannah ditempatkan di kelas 1 dahlia...
 bagi aku, ini permulaan yg baik..
  In Sya Allah diharap Jannah akan mengekalkan kelas Dahlia ni sampai darjah 6 nanti...
itupun kalau jodohnya dgn SK Convent ni lama...
harap2 begitulah..
so bermulalah kehidupan Jannah sebagai pelajar Tahun 1 Dahlia..
 

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

2 pesanan:

Puan Mimi said...

alhamdulillah.. semoga jannah terus berjaya sampai bila2.. betul mak mana yang tak nak anaknya terbaik. tp kalau anaknya tak sebaik disangka, jangan mengeluh atau kecewa.. masih ada masa untuk diasuh dengan baik. in sha allah

Ieza Rasalli said...

Tahniah Jannah!!!! Auntie tumpang hepi....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...