About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, February 07, 2013

JR ---> 02.01.2012 :: Jannah 1st day sekolah @ SK Convent Muar

 
  yehaaaa..
02.01.2013 baru real2 Jannah pi sekolah.,.
tapi aku amik cuti jugak..sebab nak sekodeng dia waktu rehat...
dah jadik derektif conan dah ni...
hahhah
jadual persekolahan Jannah ..masuk pukul 12.30ptg hingga 6.30 ptg..
 mula2 dulu tengahari aku hantar..tapi mcm kelam kabut kan...
so, dia naik van dari umah SIL aku...
balik sekolah ABIM aku hantar dia umah SIL, kak mona..
so dari sana dia naik van ngan kazen dia, ika...
teratur cikit..makan tengahari siap2...

masih demam lagi..tapi tetapppp semangat...
dengar taklimat dulu kat dewan...





beredar ke kelas masing2...
hahahah...ngangkat beg..belum masuk buku teks lagi...



duduk ngan amalina...heheh
wah style bercakap..sambil pegang2 rambut..seksi uuuu...

so petang dalam kul 3.30 aku dtang..
waktu rehat..Jannah dah start demam..
muka monyok..tak bermaya....
makan pun tak nak..minum air masak..
seb baik semalam dah amik MC dr dr ER..
muka demam...
ala sedihnyer muka...
Jannah cakap dia tak larat..nak balik umah..
so,..aku terus jumpa guru kelas..mintak izin bawak balik awal..
bagi mc siap2...
dalam kereta dah tidor...
alahai ciannya anak mama..
hari pertama dah demam..
ker takut nak sekolah...???..heheh
sila abaikan rambut saya tu yer..heheh
tapi mama percaya Jannah enjoy kat sekolah..
jumpa ramai kawan2...
 

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...