About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Sunday, February 10, 2013

JR ---->2013 :: Jannah sekolah agama @ ABIM Muar

 
Untuk tahun 2013 ni,Jannah sekolah agama kat ABIM muar..
Kelas Tahfiz 1..
sekolah sesi pagi..masuk kul 7.30 am hingga 10.30 am..
pastu sesi petang sekolah convent pulak..
lokasi memang dekat ngan opis aku...
  Alhamdulillah, Jannah suka ngan environment sekolah ABIM ni..
Antara subjek yang dia berlajar jawi,tauhid,solat,ibadah, bahasa arab dan sebagainya...
Pendaftaran sekolah ABIM ni aku buat dalam bulan september 2012 tahun lepas...
Pakaian sekolah seperti budak2 sekolah SK..baju kurung putih , kain biru...
 

yuran sekolah RM 197, RM 30 dah bayar masa booking tempat dulu...
bersiap2 ke sekolah ABIM



semua beg pink...
pelajar2 kelas Jannah yg datang awal...

suci2 jer muka budak2 ni kan....
  Semoga Jannah berlajar pandai2..
harapan mama, Jannah dapat khatam Al quran seawal usia dan boleh sembahyang dgn sempurna sebelum umur 9 tahun..aminnn
 

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...