About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, February 05, 2013

JR --->01.01.13 :: Hari Orientasi Jannah @ SK Convent Muar

 
  2013 Jannah tahun 1..
aku daftarkan kat sk convent muar jer..
senang..dekat ngan opis....
1 januari 2013 ader orientasi pelajar2 baru tahun 1..
pagi2  lagi jannah dah bangun..semangat nak sekolah..
maklumlah dah lama cuti kan..
minggu pertama sekolah Jannah& Rizqi demam..
demam lama pulak tu...seminggu baru nak sembuh...
huhuhu...kelam kabut betul dibuatnya..
walaupun demam melanda, Jannah tetap semangat nak pi sekolah..
pagi2 aku dah siap bagi makan ubat bagai...
kitaorg sampai awal dalam pukul 7.30 pagi...
itupun dah ramai orang....
Dalam surat, budak2 ni dah diberi kumpulan siap2 ..
so sepanjang orientasi dorang duduk dalam kumpulan masing2
sehingga ujian penentuan kelas diadakan...
sampai2 jer, daftar dulu...
pastu baru sesi mendengar taklimat dari sekolah..
banyak maklumat baru..KSSR lah, ujian diagnostik lah..dlll...

Jannah kumpulan 3
mendengar taklimat...
orang sibuk dengar taklimat, si budak qiqi ni lak syok main game...
lepas tu budak2 tahun 1 ni, dibawa ke kelas masing2 dalam kumpulan..
pastu mak bapak pulak boleh pi kelas anak2 masing2... 
untuk bayaran yuran pelbagai...
dalam kelas aktiviti dorang apa lagi mengalour jer lar..
jannah mmg suker mengalour...
sekumpulan ngan amalina, geng TAJ
khusyuk mengalour...
kat convent ni, jannah ader cousin , kak ika..
kak ika darjah 3, tapi seb baik sesi sama petang...
dia yg tolong tengokkan jannah kat sekolah...
lepas buat pembayaran, boleh ambil barang2 yg telah dibayar...
sesi tyr saiz baju sukan ngan seluar sukan...

lepas settlekan segalanya, budak2 ni boleh pi rehat..
so aku ajar Jannah cara nak beli makanan kat kantin...
menu pelajar dan guru...
tengok jauhkan jalan dari kelas ke pintu masuk sekolah..tu yg berbaloi beli beg roda...
so, hari orientasi pertama, pukul 3.30 dah boleh balik awal...
kalau hari normal  pukul 6.30 baru boleh balik...
letih +++ demam datang balik..
harap Jannah akan suka sekolah convent ni..
dah besar anak mama ni..
biler anak dah besar, umur mama makin tua lah..
hahahah..tapi Jannah still baby mama..
 luv u so muchhhh...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

1 pesanan:

Puan Mimi said...

jauhnya kelas dia kan. ok sangat la tu beli bag roda. tak de la penat nak angkat kat bahu..

nanti rizqi sekolah mana plak

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...