About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, February 06, 2013

JR ---> aidilfitri 2012 .. part 1

 
       Berat hati untuk upkan ceriter Aidilfitri 2012 ini..
bergenang air mata ..sayu..pilu..becampur aduk..
tapi aku tabahkan hati...
kenangan ini terlalu berharga buat kami..
Aidilfitri terakhir buat arwah bersama kami...
Aidilfitri 2012 arwah hubby baru jer habis rawatan kimo ke -2..
alhamdulillah masa ni dia agak sihat..
atau digagahkan diri utk nampak sihat..tak tahu...
supaya kami semua tak risau...
tahun ini warna tema merah + kuning..
ader kaitan dengan warna darah..sajer jer supaya nampak ceria...
tahun 2012, 1st time jannah berpuasa..
dapat 23 hari..tu pun sabtu ahad aku suruh cuti...
tak per next year in sya Allah boleh puasa penuhkan Jannah...

pagi2 JR dah mandi..tahun ni arwah hubby x pi sembahyang raya..
takut bercampur2 ramai..lagikan antibodi badannya lemah...

aktiviti seperti biasa ialah bergambar..
tahun ni arwah tak amik gambar..
selalu dia yg sibuk mengambil gambar2 kami semua..
ok dah jom kita layan gambar...
raya tahun 2012, kami tak beraya pun..
pi umah mak jer..sempat jugak arwah hubby beraya kat umah amak aku..
itu kali terakhir dia balik umah mak aku...
Aidilfitri tahun 2013...
harap2 aku dan anak2 diberi kekuatan dan tabah untuk menghadapinya..
lagipun hari raya pertama dijangka 08.08.2013..
itu besday jannah...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...