About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Sunday, May 18, 2014

JR -->Main air laut@ Akar Beach Resort

 
kadang2 plan last minute tu lah menjadik kan..
plan ni kira2 minggu lepas..
pi ngan member kolej , cik cerry..
tak jauh...kat PD jer..
kali ni, cuma nak santai..kalo boleh dekat ngan laut..
nak main air laut..lama tak celupkan kaki kat air laut...
akhirnya Akar Beach Resort jadi pilihan..
oklah not bad ..biliknya....
memang niat utamanya nak main air laut....


antara kemudahan yang ader disini ialah tentulah pool kan
jannah & rizqi dah melonjak2 nak mandi.padahal kat apartment aku tu ader jer..
pandangan dari bilik

muka kesian..mintak nak mandi pool
after check in..tunggu asar..
pastu bawak jannah rizqi pi mandi pool dulu..
kalau tak..huhuhuhu
permandangan waktu senja ...belakang hotel ni jer pun...
pastu esoknya, pagi2 dah kejut2 jannah rizqi..
nak berjalan ditepi laut..menikmati suasana laut di pagi hari..
memang best...suker sangat view laut...
nampak x pantai..view dari depan bilik..
budak x mandi dipaksa bangun...,
breakfast..boleh tahanlah...
mama...

selfie ngan kiddos

anak dara ...

budak dah pandai tulis nama...

my nyawa...



main air laut....




fuhhhh..ombak mengganas..

ombak rindu kot...

hero...
pas kitaorg puas main air laut..baru balik bilik..kemas bagai..
nak check out kan..
tapi sebelum balik , kitaorg sempat singgah lunch kat asam pedas..
macam glamour jer..tapi x leh kalah asam pedas muar...
heheheh



muka masam..lapar..
adik pun lapar..tunggu nasik ayam..berjanggut uolls...



itulah short vacation kitaorg ..
hope akan buat lagi...
ke mana seterusnya??..pd jer lah yg paling afdal utk 1 hari 1 malam..
 
keluar dari PD..kitaorg tak balik rumah terus..
plan singgah melaka..nat tengok wayang..
lama x bawak anak2 tengok wayang..
ceriter spidermannn..
yuhuuuu...
 
tatatituuuu
bersambung lain yer uolls..

pisnowa....

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...