About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Friday, May 16, 2014

JR---> Random Photos

 
Entry Random Photo kali ni bercampur aduk..
tak per lah..janji ader ceriter yang nak dimemorikan 
jom tengok...

Ni antara homework sekolah agama Jannah..
kener carik gambar family.. pastu tampal..pastu tulis dalam baasa Arab..
huhuhu..layankan jer
homework Jannah

Bagi aku ni antara bengkel  terbaik yang pernah  aku hadiri..
ndak2 berkaitan dgn reserch..
kalau bengkel lain pening...macam susah jer
tapi dlm bengkel penyelidikan ni memang best..santai..kelakar..
tapi point utama sampai..
macam rasa senang pulak nak buat paper reserch,,,
tahniah para penceramah...
makan eskrem 1 malaysia
ni kisahnya masa pertandingan bijak matematik hari tu..
bagi aku gambar ni unik..
semua tengah makan eskrem 1 malaysia..
boleh masuk pertandingan hari merdeka nanti...
compem menang..heheheh

berselfie ramai2 ngan budak2..
dorang memang sporting..
hendak2 rizqi..macam2 memek muka boleh dibuat..
huhuhu

 yang ni satu..
korang rasa anak aku tengah buat aper??
hahahah.tengah usik daun semalu..
dorang tak pernah tahu....
sebagai mama yang ohsem kan, jadik aku bagi peluang dia memalukan daun semalu tu..
suker tak hingat..sampai x nak balik..
tak baik tau memalukan , walaupun daun semalu..
hahahahah
yang ni wajib jengah setiap minggu
  dorang tak heran secret resepi, big apples, mcdonald,pizza, dominos ker hapa2 lah..
yang dorang pelik fruitti tutti..
tiap2 hari pi pun x per..ntah mender2 dorang ni kan...
 
tahniah ustazah hasanah..
Alhamdulillah member ex kolej dan juga bekas guru ngaji anak2 
telah menamatkan zaman bujangnya,,
tahniah kat ustazah Hasanah..semoga bahagia dunia akhirat..
cantik dan comel kedua2 mempelai..
mendengar kisah jodohnya..
sangat mepercayainya..benarlah jodoh itu unik kan...

hah yang ni satu lagi..
kadang2 anak2 kita ni pagi2 lah tengah kecoh2 siap na pi sekolah, 
time tulah baru nak bagitaukener buat homework..
kener buat kad cikgu nak pencen lah..
seb baik mak ko yg kreatip ni, teror.
maka, x sampai 5 minit..tersiaplah kad yang sangat memukau mata..
hahahahah..
tugas sorang mak ni kener kreatif pada bila2 masa, dimana2 sahaja...
huhuhu
 
gambar seterusnya ni, gambar pameran kat KPT..
buat booth refleksologi..dapat sambutan hebat..
rupa2nya org2 kat putrajaya suker refleksologi..
kakikan anggota yang penting..
apa2pun tahniah students dan staf yang terlibat...
pameran kat KPT..
 

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...