About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Friday, May 16, 2014

JR --->Bertanding pulak @ Bijak Matematik Peringkat Daerah Muar 2014

 
Giler kentang..lama tak updated blog
zash,,zash,,zash,,(penampor untuk diri sendiri)
bz memanjang..kejer x pernah habis..
satu..satu..kejer datang....dasyat tak hah??
 
ok ..sambung ceriter dari entry sini kan 
selepas jannah & gang memenangi Bijak Matematik Peringkat Zon Maharani..
so dia telah pi bertanding peringkat Daerah Muar & Ledang pulak.. 
Bertempat di SK Kota Raja Panchor..
pagi2  dia dah pi sekolah..
aku lak pi sekolah tu dalam kul 10.30..
beri sokongan moral katanyaaa,,,,


ngan hanisa..pagi2 dah sampai SK Convent..
sampai2 jer SK Kota Raja Panchor..dah nampak Jannah tengak lepak ngan kawan2..
senyum jer muka Jannah..rupa2nya dah dapat result..

alhamdulillah, berkat doa semua SK Convent telah memenangi tempat pertama ..
Bijak Matematik Juara tahun 2 dan tahun 3..tahun pertama tempat ke tiga..
syabas baiteeee....

sementara menunggu penyampaian hadiah..
kitaorg semua bergambar..berselfie bagai..
budak2 ni pulak sporting ..
aku lah yang rajin melayan budak2 ni..
hilang stress mak okehhh
sebab menang kan..so auntie belanja eskrem 1 malaysia..gojes tak auntie????


chomel2 kan budak2 ni????
tema : eskrem malaysia 20sen satu....ader lak terselit sorang tengah2 tu
penyampaian hadiah...
bergambar ramai2 ngan cikgu SK Convent Muar..
tahniah semua..pelajar, guru, sekolah,ibu bapa dlll

jannah dgn piala nya..
itulah kisah salah satu kejayaan jannah di tahun 2014..
Alhamdulillah..mama bangga Jannah..
mama doakan semoga Jannah  akan mencapai banyak2 lagi kejayaan dalam hidup Jannah..
doa mama tak pernah putus nak...
untuk semua anak2 mama 
heheheh..macam ramai jer kan..
ok,,bai

pisnowar...
 

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...