About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, April 16, 2014

JR ---> Bijak Matematik 2014 Zon Maharani

 
Alhamdulillah... syukur aku panjatkan pada Allah..
My Jannah..dapat masuk Pertandingan Bijak Matematik Peringkat Zon Maharani 2014..
mewakili seolah tercinta, SK convent Muar..
aku pun tak sangka dia memang bersungguh2 nak masuk pertandingan tu..
ingatkan dia main2 jer..tak sangka rezeki dia..
dapat jugak dia mewakili sekolah dia..bersama dgn membernya Hanisa..
Hanisa ni memang terror math ..dari darjah 1 dah masuk...

Rizqi kata, mama x adil..pakai calculator..heheheeh
so, seminggu sebelum pertandingan tu, aku dah start buat latihan.. 
ader beberapa set soalan yg perlu dia buat..asyik ulang jer buat..
tapi masih ada salah gak..iskhh..ringan jer tangan aku ni mencubit..
aku akuilah, aku memang tak boleh jadik cikgu kat anak2 sendiri..
cepat mendidih jer...cepat2 istifar...
Bayangkan pertandingan ni memang mencabar..
ader 50 soalan yang kener jawab dlm masa 5 minit..
soalan bukan yang senang2..macam..15+28..no..no..no..cik jemah oiii..!!!
soalan pelbagai..ader soalan yg mcm persamaan kuadratik pun ader..
isk..isk...tapikan dah nama pertandingan..
soalan mestilah mencabar...
cuba bagi kat korang..50 soalan utk 5 minit..mahu berpinau bijik mata...
yg berpinau tu aku ler ..korang steady kott...heheheh....
alhamdulillah usaha berkat doa guru, kawan2 dan family, akhirnya Jannah & Hanisa menjadik johan bagi pertandingan Bijak Matematik Zon Maharani 2014..
satu pencapaian yang amat membanggakan aku..
dan pada 26 hb ni dorang akan bertanding di peringkat Daerah pulak..
semoga kejayaan milik mereka..
bersama guru , Pn. Rubiah..tq so muchhh...
Rizqi mendoakan kakaknya di pagi hari..


Jannah sayang..apa2 pun keputusan, mama bangga sebab Jannah berani mencuba..
semoga Jannah akan terus suksess mengecapi kejayaann..
tetapi ingatlah kegagalan bukanlah pengakhiran untuk sesuatu..
mungkin ia adalah satu permulaan..
dan jangan takut untuk gagal sayang...
tetapi sebagai mama..mama sentiasa doakan Jannah berjaya dan terus berjaya..
sayang Jannah ketat2...


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...