About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, April 08, 2014

JR ---> malam naik beca pulak @ Bandar Hilir Melaka

 
ni sambungan entry Bayou Lagoon Park Resort ..klik sini
siang dah puas berendam kan..malam tu pulak kitaorg pi lepak kat Bandar Hilir..
kat Dataran Pahlawan..
memang dah lama berangan nak naik beca..
geram jer tengok beca2 yg dah di decorate cantik2..
dah ader peluang..ajak maksu sekali..dia pun memang dah ader niat nak naik beca..
hahahah...
sampai2 jer kat tempat beca berkumpul..sesi pemilihan beca pun bermula..
macam2 kartun yg ader..ader hello kitty, smurf, upin ipin, mickey mouse dll..
kali ni rizqi x boleh cakap banyak..jannah dah pilih hello kitty..
mamanya pun suker kan..cantik dan cute..mcm kitaorng..ahakss...
harga satu beca ni dlm RM25..
kitaorg naik dalam 15-20 minit kot..
tapi at least merasalah jugakkan..
seb baik pemandu beca yg bawak kitaorg tu muda belia..gagah perkasa lagi..
kalau x mesti aku x sampai hati kan..heheh
budak yg bawak beca tu pun sporting..
siap tolong amikkan gambar..dan bagi kebebasan kitaorg nak bergambar 
mcmana pun x kisah...
takkan x bagi nak bergambar pulakkan..memang nak kenalah..
yang paling gembira tentulah anak2...first time kan naik beca..
aku dah berapa kali x hingat naik beca ni..
tapi sebenarnya masa kat jogja dan surabaya aku dah naik..lagi scarry..
naik tengah bandar yg macet tu...
lepas dah penat2 naik beca bagai tu kan..
so acara terakhir sebelum balik hotel ialah acara yang disukai ramai..
apa lagi..makan lah kan..perut memang dah lapar..
so kitaorg makan kat kedai yg on the way nak balik hotel..
makanan nyer ok..sedap jugak..
paling suker makan siakap stim limau..
mabelos giler habaq hang...




siakap stim limau..perghhhh
  sampai hotel mata semua dah ZZzzZzz
esoknyer pas check out kitaorg pi jalan2 makan2 kat JJ jer..
oklah..sekian sajer  untuk ceriter makan angin kali ini..
tatatititituuttt...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...