About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, April 14, 2014

JR ----> Random Photos

 
entry kali ni nak berceriter tentang peristiwa yg berlaku sejak menjak 2,3 minggu lalu..
ok..kisah pertama ialah..tentang kerjaya... 
minggu lepas, bertempat di KK ledang..
satu program besar2an berlaku melibatkan kolej kesayangan semua..
tentulah kolej komuniti..satu transformasi pendidikan berlaku..
Program Pelancaran Pendidikan Islam Sepanjang Hayat (PISH)
diantara Kolej Komuniti dan pelajar2 Sekolah Agama Tahfiz..
Alhamdulillah program PISH ini berjalan seperti yang dirancang..
majlis berjalan dgn baik dan cuaca pun amat baik..
tahniah utk semua....!!!
backdrop pentas..
usher2 VIP ...


bergambar dgn selebriti farah diba..
ader satu kedai kat muo ni..
memang faberet dari zaman masuk kejer lagi tahun 2003
Rambo nama kedaiinya..di sg abong..
suker sangat makan nasik goreng dia ngan kangkung
 dan paling meletopss sambal ikan bilis dia..
bekpes pilihan..nasi goreng ++ kangkung ++ sambal ikan bilis...
My jannah & Rizqi...senang jer nak pujuk..
offer jer Aiskrim Fruitti Tutti memang berkesan...
aiskrim fruiti tutti pilihan Jannah & Rizqi..

homework Rizqi..

Rizqi dah boleh membaca sikit sikit..
walaupun dia agak lambat cikit dari Jannah..
tapi alhamdulillah..so far progress dia amat baik..
bab2 hafal doa memang excellent lah..
bakal tahfiz mungkin??...in sya Allah...
Kaedah mengajar Rizqi membaca..paling senang dalam kereta...
upah Jannah hafal sifir 4&5

Upah jannah menang Bijak Matematik
menjadi pengurus pasukan netball..ye haaaaa....
 
ok itu sajer entry rojak minggu ini..
happy mondays uolls..
 pisnowo yaaa....


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...