About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, April 01, 2014

JR ---> free cantik di kolej cantik...

 
wah..tajuk gempak sangat kan..
tapi x der lah gempak mana pun..
bekerja di tempat dimana kursus utamanya kecantikan, maka tempiasnyer pun 
terkena kat staf2..
heheheh.,.untungkan kitaorg????
biler free jer, kitaorg "rela" menjadi bahan amali students...
macam2 boleh buat..facial, reflek, urutan, manicure, pedicure, gunting rambut, warna rambut, rebonding dll..
cuma ada masa dan x der masa..
tapi kalau aku manjang jer x sempat..apa yg bz sangat pun x tahu..
sebab tu x berapa nak cantikkan??..heheheh
last week, budak2 spa badan ader buat amali manicure..
apa lagi offer kat kitaorg..aku memang x pernah buat pun manicure ni..
huhuhu..rupanyer gitu kekdahnya...
ok gak..cantik jer kuku..
sayang nak basuh pinggan..berkilat jer..
tapi halal boleh bawak solat yer...
mula2 aku cuak jugakkan...
ok jom layan gambar...

kener bukak semua cincin, gelang, jam tangan...antara peralatan yg digunakan
mesin tengah tu bukan rice cooker yer..tu mesin  untuk rendam kuku..
bersama opismate yg bercita2 nak cantik..
jom cantik sama2..kuku jer pun kann...
ader urutan manja..hehehe
juru kecantikan aka student yg tengah amali...
 alhamdulillah..dapat gak merasa buat manicure..
biler ader peluang macam ni, barulah boleh manjakan dirikan..
kadang2 kita kene juga adakan masa untuk diri sendiri..
ok...pisnowo....
 

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...