About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, April 09, 2014

JR ---> Susunatur Laundry Area

 
lama dah x buat entry susunatur..
duduk apartment ni semua ruang adalah kecik..
silap2 haribulan x cukup pulak..
huhuhuhu...
ok,segmen susunatur kali ini nak berceriter tentang ruang laundry rumah aku ni..
sangatlah kecik..tapi alhamdulillah boleh lah muat mesin basuh, dryer dan ampaian...
mula2 dulu ampaian ni letak didepan rumah,,,,,,,,, 
tahap menyidai kain adalah malas  ditahap maksima..
sebab nak berangkut bagai kedepan kan..
so bila letak kat sebelah dryer tu..tahap kemalasan tersebut menurun sedikit..
mana x nya, pas basuh..terus sidai..huhuhu
 
mesin basuh dengan dryer dicover dgn kotak tebal..
maklumlah biler angin kuat taklah kain yang cover tu melayang...
sesi melipat kain jugak boleh dibuat di atas dryer tu...
senang jer kan..x payah banyak kejer nak berangkat bagai...
  rak tepi untuk letak sabun, downy ngan klorox..
tema semua warna hijau...
bakul2 hijau disangkut tepi tingkap..
untuk letak sepit baju, laundry net....
alhamdulillah, walau pun ruangnyer kecik..
tapi urusan melaundry masih dapat dijalankan dengan selesa...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...