About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, April 08, 2014

JR ---> cuti2 @ Bayou Lagoon Resort, Bukit Katil Melaka

 
entry ni patut dah publish lama dah..
heheh..seperti biasa lah kan..
penyakit M menjengah diri...
maklumlah dah 2 minggu cuti sekolah berlalu..
cuti sekolah hujung mac hari tu, kan Jannah & rizqi balik kg..
cian kat dorang x pi mana2 pun..
so plan ngan maksu nak bawak budak2 ni bercuti....
tapi x nak jauh2 lah..kalau boleh area melaka atau N9..
teringat member pernah bawak anak2nya bercuti kat Bayou Lagoon Resort ni..
terletak kat bukit katil..ler..dekat jer dari rumah aku..45 minit jer...
so melalui agoda, tiket pun dibeli..
amik apartment 2 bilik...
so, jom tengok gambar sambil berceriter...
gambar awan tu mcm ultraman ngan raksasa nak kuar...
Hotel ni masih baru lagi..so fasiliti semua nya masih elok dan terjaga..
cantik pun, boleh tahan lah...
ramai giler umat manusia..maklumlah cuti sekolah kan..
sistem check in & check out siap pakai sistem amik nombor lagi..
amik kaw..khelasss jah...huhuhu

pelbagai xtvt...
bergambar ngan maksu n family....
budak2 dah boring...


kitaorg amik apartment 2 bilik..
sangat selesa......of coz 2 bilik..
satu bilik ader toilet..satu lagi toilet kat luar..tapi dekat depan pintu jer..
ader ruang tamu, ruang tamu, dapur pun ader.
tapi dapur utk masak2 x dak yer...
sampai2 jer terus makan..
kitaorg bawak bekal dari rumah..maklumlah malas nak keluar masuk..
plan malam jer terus keluar makan...
lagi pun rugi keluar petang..nanti tak puas mandi...
taman tema air dia memang ok..walaupun agak kecik...
tapi puas jugak kita org mandi..
lepas makan, tunggu sembahyang asar jap..
so apa lagi semua dah ingat nak mandi....
salin2 baju..berdesup ke water theme park dia..
bayaran masuk??..kita org beli apartment 2 bilik, dapat free 4 tag masuk..
dapat yg warna pink..
warna pink tu boleh masuk 2 hari, janji tag tu tak dicabutkan...
yg warna biru tu beli lain...boleh digunakan sekali masuk jer..
harga RM20...
memang puas lah mandi..
aku ni bukan sangat suker mandi2 ni kalau x yer yer..
tapi kat sini macam best jer kan...lagipun nak layankan rizqi tu..
dia kecik lagi kan...
pas mandi kat water theme park tu..budak2 ni lepak kat pool lak..
oklah..cantik gak...puas gak dorang berendam
 sampai dah nak naik kecut tangan2 semua..
janji dorang puas kan..yg penting anak2 happy..
maknya lagi happy...
ok itu aktiviti petangnya..
malamnyer pulak kitaorg ke bandar hilir..
so itu next entry yer...
.

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...