About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Friday, April 11, 2014

JR ---> Sambut besday Rizqi 6 tahun @ Little Caliph Muar

 
salam jumaat uolsss ..

31 Mac 2014 hari tu merupakan hari istimewa buat kami..
Hero kami, Ahmad Rizqi telah menginjak usia ke 6 tahun..
masih terbayang 6 tahun lepas, mama melahirkan Rizqi...
putera yang ditunggu2 oleh kami..
bakal imam muda mama.. In sya Allah..
kali ini besday rizqi disambut di tadika little caliph Muar.
al maklumlah ini tahun terakhir dia di kindergarden kan..
so sebagai kenangan terindah haruslah calebrate ngan kengkawan..
tahun depan dah masuk standard 1..ohhh 
biler anak semakin membesar, bermakna mama semakin tua..
huhuhuhu..sedihnyer...sedih sebab baby mama dah besar..
apa2 pun Jannah & Rizqi tetap baby mama sampai biler2..

Menu majlis adalah simple jer..
mee hoon goreng, dadih, muffin coklat dan juga coklat dll..
majlis start pada waktu minum pagi iaitu 10 pagi..
sepanjang majlis tu Rizqi senyum jer..
mama puas hati tengok anak mama senyum...
jannah pun joint sekali..balik sekolah agama terus datang..

ok dah jom kita tengok gambar...


besday tema Ben 10
haruslah mama ngan kakak..
dikerumuni kawan2
kengkawan2 yg sporting..
bersama teacher2 litlle caliph muar
semua x sabar...
gembiranya dia...jantung hati mama...
makan dan sambil berceriter..
makan reramai..
untuk anak mama Rizqi..heppy besday sayang..
##31.03.2014. --selamat hari lahir yg Ke 6 tahun wahai imam muda mama...
semoga adik menjadi seorang khalifah Allah yg sentiasa dibawah keredhaanNya...
mama akan berusaha untuk menutupi segala kekurangan yang ada..
dan percayalah pada kasih sayang mama untuk adik...  
mama sentiasa meredhai hidup adik...
mama doakan adik bahagia dalam melangkah kehidupan ini..
berjalanlah tanpa rasa takut..doa mama sentiasa ada untuk adik...
mama,kakak sayang sangat kat adik.....##

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...