About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, April 14, 2014

JR ---> Rizqi dan kisah Solat Jumaat nya yang pertama.....

 
Alhamdulillah..hari jumaat yang indah
hanya itu yang dapat aku ucapkan pada Allah..
biler Rizqi nak pi menunaikan solat Jumaat sendirian..
maksudnya tanpa mama lah... 

seb baik ader abg syaheed ,kazen rizqi yg balik bercuti...
semoga Allah merahmati jasa baik syaheed...
satu permulaan yang baik..walaupun kata syaheed, Rizqi ader terlelap..
adatlah kan..kul 1.30 tengahari, 2  petang..mata memang layu jer masa tu..
tambahan lagi, masjid dia pi tu ader aircond... 
Rizqi ni penyemart orgnya..
pi masjid kener lengkap pakai sampin..
mengaji pun kalau x dihalang nak pakai sampin jugak..
hahahah....ikut sapa lah ni????


sedihnya mama, bila rizqi mintak rm2 utk dimasukkan dlm tabung anak yatim...
semoga Rizqi tahu erti perkongsian..
nanti adik doakan mama ,katanya....
rizqi sayang..semoga rizqi sentiasa DLM lindungan Allah..aminnn
 

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...