About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Sunday, May 18, 2014

JR ---> Selamat hari Guru uolls @ Mei 2014

 
Selamat hari guru..untuk semua yg bergelar guru..cikgu..
tahun ni, seperti tahun2 lepas..Jannah & Rizqi pun sibuk ler berceriter hari guru..
 dan yang paling penting kesibukan dorang nak beli hadiah utk guru masing2..
tahun ni semua dapat hadiah..
alahai murah jer pun..janji ingatan kan.....
 
 biler kira2 senarai cikgu masing2..
boleh tahan jugak kan..Rizqi punya cikgu tadika ader 4 orang..
Jannah pulak, ramai..11 orang termasuk cikgu sekolah convent dan sekolah agama
untuk cikgu ngaji pun ader..dan juga cikgu tusyen,,,..
so total semua ada 17 hadiah...
 yang paling happy biler bungkus hadiah ni..biler bab tulis2 ucapan ni..
masing2 nak tulis sendiri..
tak kisahlah..lantaklah..


apa kaitannya hari guru ngan MH370..isk2 rizqi ni...
simple from syurga (Jannah)...
dah siap tampal ucapan masing2...

 tqsm pada guru2 yang mengajar saya dan anak2..
semoga kalian bahagia dunia dan akhirat..
 
sekian..untuk memori hari guru 2014
 

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...