About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, November 19, 2009

Entry yg terlupa :; Open house 2009



hahahaha..ni satu kes..terlupa nak upload gambar open house umah aku hari tu..maklumlah penyakit malas melanda2..tambahnya ngan kebizian yg tak sudah...malam tadi tengah godek2 laptop, leh lak jumpa..apa dah..citer dah basi..dah nak masuk raya haji ni...so aku nak upload gak citer open house aku ni..
..so maklumatnya seperti ketetapan berikut :
tarikh / hari : 17 oktober (Sabtu)
Masa : 12.00 - 3.00 petang
menu : Nasi Ambang, mee goreng, mee hoon goreng,
sup kambing ngan roti, koktail buah, kuih, agar2, buah2 , air lemon dlll
tetamu : kawan2 opis & saudara mara , jiran2 terdekat...
< ! -- more -->



al kisah, masa open house rumah aku ni, ader 3 lagi kengkawan opis yang buat open house ..tu yg masa agak singkat..alhamdulillah walaupun aku buat open house, 3 buah rumah tu aku sempat datang..sapa yg tak nak vitamin F kan..

gambar menu lupa lak nak snap..




❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...