About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, November 26, 2009

Rizqi --- > Gelagat

Rizqi memang suker ngan motor, keter, lori , bas dan bender yg seangkatan dgnnya..
mulut dia siap kuarkan bunyi2 lagi..tut..tut..pin..pin..(bunyi hon)...

kalo belikan dia toys ala2 lori keter ni,sekejap jer tahannya
tengok ni toys lori..dah dicabutnye ..dah togel..
pastu berangan konon2 naik lori...fuhhh...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

2 pesanan:

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

hahahaha..apa lg kak kena beli car yg besar tu nampaknya..

bina said...

iena, si adam pun sama, kalau dapat je lori ni memang ditunggangnya.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...