About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, November 18, 2009

Anak Dara Saya Yang Comel???


Comelkah dia??..
bagi saya dialah permata hati saya yang comel....

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

3 pesanan:

juhasni said...

comelnya anak dara sapa la ni?? leh wat calon menantu ni...lamanya tak jumpa kan...dah besar jannah..dah leh tolong2 mama ni...

Mimi said...

mmg comey..sgt sesuai dijadikan calon menantu..sudikah? ahak..ahak..gurau2 je..jgn marah ye mama jannah...

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

cute okkk

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...