About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, November 19, 2009

First time naik bas..


2 minggu lepas,paksyah p kursus kat KL..kebetulan sepupu aku kahwin, so kami decide nak pi..mula2 paksyah nak datang amik kami, tapi aku kata tak yah,,aku plan nak naik bas ngan Jannah..dah lama tak naik...Jannah tersangatlah teruja...
"mama!!! bas ni jalanlah"...ha.hha...
Jannah sangatlah baik dalam bas, 30 minit dah tidur..
nyenyak lak tu..sampailah kat RnR UPM..hubby jemput kami...




❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

1 pesanan:

Sham Ummi Echa said...

iena..nape ko ngan jannah je berdua naik bas.. hubby g maner? mesti jannah excited dpt naik bas kan..cam echa la pestime naik komuter..excited lebih... hepi tgk dorang kan..kdg2 rasa klakar pon ada gak..hehehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...